noun_Email_707352 noun_917542_cc Map point Play Untitled Retweet Group 3 Fill 1 Play

Vuosikertomus 2022

The power of purposeful technology

Lataa vuosikertomus 2022

Tutustu Tietoevryn vuosikertomukseen 2022!

Voit ladata koko vuosikertomuksen, taloudellisen katsauksen sekä selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä interaktiivisina pdf-tiedostona tältä sivulta.

Lataa raportit

Taloudellinen katsaus

Hallinto- ja ohjausjärjestelmäselvitys

Toimitusjohtajan katsaus: Kasvu ja arvonluonti keskiössä

Vuosi 2022 oli Tietoevrylle merkittävä käännekohta uuden erikoistumiseen pohjautuvan strategian myötä. Kokonaisuutena vuosi oli moniulotteinen; sen kuluessa huomio keskittyi kasvun vauhdittamiseen, aktiiviseen osaajamarkkinaan, tehokkuuden kasvattamiseen, yhtiön arvonluontia edistäviin ratkaisuihin, makrotaloudellisten riskien hallintaan – pääasiassa geopoliittiseen tilanteeseen ja inflaatioon liittyvien – sekä hyvän yhteyden ja yhteistyön vaalimiseen sidosryhmiemme kanssa. Tuotteidemme ja palvelujemme kysyntä jatkui vahvana ja erikoistuneet liiketoimintamme vastasivat hyvin asiakkaidemme tarpeisiin. Kaiken kaikkiaan onnistuimme navigoimaan hyvin varsin dynaamisessa toimintaympäristössä ja edistyimme strategiamme toteuttamisessa - tehden vahvaa taloudellista tulosta ja luoden arvoa osakkeenomistajille, kertoo Tietoevryn toimitusjohtaja Kimmo Alkio.

Lue lisää sivulta 4

Tietoevry julkistaa uudistetun brändin ja identiteetin – kuusi uudelleen nimettyä erikoistunutta liiketoiminta-aluetta aloitti toimintansa

Tietoevry julkisti vuoden 2022 uudistetun brändi-identiteetin tukemaan yhtiön uuden strategian mukaisia tavoitteita. Brändin ydin kiteytyy ajatukseen yhteiskunnan kehityksen tukemisesta teknologian vastuullisemmalla hyödyntämisellä. Teknologia vaikuttaa laajasti yhteiskunnan kehitykseen ja me Tietoevryssä haluamme rakentaa digitaalista tulevaisuutta ihmislähtöisesti ja vastuullisesti, huomioiden myös, miten teknologiakehityksen mahdollisia negatiivisia vaikutuksia voidaan minimoida.

Tutustu Tietoevryn vastuullisuustyöhön

Tietoevryn vastuullisuusraportti on julkaistu osana englanninkielistä vuosikertomustamme. Tavoitteemme on luoda entistä suurempaa arvoa yhteiskunnalle, asiakkaillemme ja osakkeenomistajillemme, sekä inspiroivan, jokaisen kehitystä tukevan työyhteisön henkilöstöllemme. Tutustu raporttiin ja vastuullisuustyöhömme.

Lue vastuullisuusraportti (englanniksi)

Jaa Facebookissa Jaa Twitterissä Jaa LinkedInissä